10/21/2016

This week I love … / In dieser Woche mag ich …


Two weekends ago, I visited a small art market, where I picked up these wrist warmers, but I also bought cute and handmade terracotta objects from a stall called ‘Hexenwerke’. 
I’m always looking for harvest/Halloween decoration, which isn’t plastic, orange ‘Made in China’, so I was very happy when I found the witch hat (which is also an insect hotel, thanks to some added straw inside the hat) and two ceramic mushrooms. 
Since all objects can stay outside over winter, I used them to decorate my remaining herb pots in the garden - which looks nice and is still a bit hidden from the view of too curious (and playful) cats. 

Vor zwei Wochenenden besuchte ich einen kleinen Künstlermarkt, auf dem ich nicht nur diese Pulswärmer erstand, sondern ich kaufte auch drei getöpferte Gartenobjekte von einem Stand namens ‚Hexenwerke‘. 
Ich bin immer auf der Suche nach Herbst/Halloween Deko, die weder Plastik noch orange ‚Made in China‘ ist, insofern war ich sehr froh, als ich den Terrakotta Hexenhut und die zwei Keramikpilze fand. Der Hut wird dank Stroh im Innern außerdem zum kleinen Insektenhotel und da alle Objekte frostsicher sind, können sie auch draußen überwintern. Derzeit habe ich sie in meinen Kräutertöpfen versteckt, denn die zu neugierigen Katzen müssen nicht unbedingt darauf aufmerksam gemacht werden. 



No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails