12/13/2014

Beaded Star / Perlen-Stern

 .
I planned on making so many Christmas DIYs this year, but since I fell on my right hand this all had to take a step back - healing counts :)
Now, I’m slowly back on track (wish me luck, it still hurts) and therefore I want to share my simple beaded star: I really like these stars, which are just needing thin wire and beads … things I still had at home.
After you make the inner round with six beads, you can start to create each ‘petal’ with the amount of beads and length you wish for. Once you are finished, you can decorate trees, doors or even your gifts with them :)

Ich wollte eigentlich so viel zu Weihnachten basteln und dekorieren, doch seit ich auf meine rechte Hand gefallen bin, habe ich das zurückgestellt - erstmal heilen :)
Mittlerweile geht es mir wieder viel besser (auch wenn die Hand noch weh tut) und deswegen möchte ich hier meinen kleinen Perlen-Stern vorstellen: Dazu braucht man dünnen Draht und Perlen (beides hatte ich sogar zu Hause) und kann dann aus dem inneren Kreis mit sechs Perlen heraus, die restlichen ‚Blütenblätter‘ auffädeln.
Mit den fertiggestellten Sternen kann man dann Türen, Adventsschmuck und selbst Geschenke schmücken :) 

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to write a comment.

Die Datenschutzerklärung befindet sich oben im Header.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails